Tuesday, December 15, 2009

::Making a Personal Loan::

salam semua..tengari td ms lunch hour ak g Bank Rakyat (Bank Pilihan Anda)..bukan nak msk duet tp nak survey tok wat personal loan..agak ter agak2 nak wat ker tak..tp ak perlukan bantuan bank nak solve my problem..not too big problem but i need the help.hmmm after get the information from the man yang incharge loan... i feel a bit sad bcoz he said my company is not their panel..so need to get panel first b4 apply any a loan...:-(..urmm maybe this happend to show me that this way is not the true way..maybe got another a better way..hahahha..sedih..tibe2 speaking plak..gaggaga..lawak la daia nie..

hmmm even ad rs sedey pasal loan tu tp ak rs bersyukur kat colleague ak coz dorg memahami ap ak rs sekarang.. Now i'm on facial treatment..so many pimples landing on my face..tak pela..maybe semua pimples nak kua..bia kua..jgn bg tingggl sikit pun..ap yg ak rs bersyukur sebab ad serang HR colleague bg support kat ak..ak rs lege..coz my mind only think i got a ugly face so make them a bad impession to me..unfortunately my assumtion is not true..alhamdulillah..ad org nak memahami ak..

hmm nak blk ler..see u on my next story okey..bubye..

:: continue to next story::

No comments:

Post a Comment